STUDENTEN!

Bilder av min underbara klass från Jnytt!
En dag bestående av konstant regn,
plastbestick,
elsas telefon som spelar "u can't thouch this" mitt under avslutningen,
sjuk fint stämning när hela 3an stämmer in i esteternas verision av "jag kommer",
dansade på stolarna i matsalen,
läraren som alltid har kostym kom med jeans och t-shirt
den fantastiska överraskningen när mina släktingar från Gotland kom och sa grattis (och resten självklart!)
Underbara ljudet av visselpipor
Känslan av det vinglande flaket när det spelades "Fresh Prince Bel Air"
Den utsökta Per Brahe drinken
Dansandet på Sliver med Ninni och Kajsa
...och så mycket mer!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Jag har en MacBook så jag gör dem i iMovie som fanns på datorn :)

2011-06-12 @ 21:43:56
URL: http://ammandda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0