Stjärntecken

Om ni tog er en snabb tid igår på bloggen skrev jag ett inlägg om det nya systemet med stjärntecken, jag tog bort det sen för jag va säker på att jag va lurad.
Men tydligen va det helt sant, så här ser det tydligen ut enligt en amerikansk astrolog.
Men jag kan andas ut jag är och kommer alltid förbli ett lejon

Fakta: Så ser ditt riktiga horoskop ut:

Stenbocken: 20 januari till 16 februari.

Vattumannen: 16 februari till 11 mars.

Fiskarna: 11 mars till 18 april.

Väduren: 18 april till 13 maj.

Oxen: 13 maj-21 juni.

Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.

Kräftan: 20 juli till 10 augusti.

Lejonet: 10 augusti till 16 september.

Jungfrun: 16 september till 30 oktober

Vågen: 30 oktober till 23 november.

Skorpionen: 23 november till 29 november.

Ormbäraren: 29 november till 17 december.

Skytten: 17 december till 20 januari.

KÄLLA: kztv10.com.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-21 @ 16:27:47
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0