Drömaturgi

Drömde att jag skulle rädda Sookie Stackhouse från Debbie Pelt, tillsammans med Eric Northman Marianne (som tydligen va "god") Det kastades yxor hon högg med knivar.
Hon kom ganska lindrigt undan, men hon hade fått ett jack i sidan och vi var tvugna att gömma henne i ett hus och se till att Debbie och hennes män inte skulle komma dit.
Bubba och Bill var där för att hjälpa till, men chansen var ytterst liten att vi skulle klara uppdraget.
...
Jag skulle rädda min kompis som va under dödshot och de skulle under kvällen ta henne med sig. Men hon vägrade lyssna på hoten.
...
Min hund skulle bli kidnappad. Mina föräldrar vägrade stanna hemma för de skulle på konsert. Så jag var tvungen att ta hjälp av farfar så jag gömde alla knivar. Laddade upp med dammsugare, borstar allt möjligt som jag kunde använda som vapen.
...
Efter dessa drömmar vaknar jag upp med en astma-attack. Kanske borde sluta titta på tv för ett tag.

Kommentarer
Postat av: liz

HAHAHAHA true blood drömmen! XD

2011-01-03 @ 21:40:16
URL: http://synsmanintefinnsmaninte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0