En spindel i ögat

Jag va kanske runt 5, 6 år när jag och min kusin Lydia gungade på en såndär dubbelgunga.
Plötsligt trillade en brun liten spindel ner på hennes öga, hon skrattade och jag tänkte "tack och lov att det inte var jag". Och den lyckan har följt med mig i åratal.
Idag gick jag till skolan, lyssnade på Linnros och allt var frid och fröjd. Helt plötsligt kände jag någonting studsa på mitt ögonlock sedan ner till kinden och sedan hängandes på en tråd från min jackärm.
Och jag visste det! Även jag har nu råkat ut för detta hemska öde.

Kommentarer
Postat av: wazup /♥ shawty

Haha ajaj, vilket öde.. men du har kommit undan många år iallafall ;D det är bra jobbat!

2010-10-04 @ 18:19:36
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0