Borås sucks

1. Äckligt väder, Jönköping 1-0
2. Konstiga övergångsställen, Jönköping 2-0
3. Världens sämsta busschaufför som inte lät oss betala förrän vi passerat vår hållplats, Jönköping, 3-0
4. 40 minuters väntan på ett provrum, Jönköping 4-0
5. En halv baugette för 40 kronor, Jönköping 5-0
6. Fin modevisning, Jönköping 5-1
7. Hittade en fin halsduk på Gina, Jönköping 5-2
8. Gå tillbaka till Åhaga i ett äckligt väder, Jönköping 6-2
9. Melina glömde sin biljett och därmed missade två modevisningar, Jönköping 7-2
10. Fick äcklig mat på Burger King, Jönköping 8-2
11. Väntade på Ica Maxi i 2 timmar, Jönköping 9-2
12. Ställde sig nästan först 1 och en halv timma innan dörrarna öppnades men fick ett par GRATIS SKOR från Nelly.com som kommer nästa vecka, Jönköping  9-3
13. Prisutdelningen för Show Up Fashion -
14. Fick vänta en timme på Oskar Linnros, Jönköping 10-3
15. Oskar Linnros kommer upp på scenen och börjar med DEBUT (Borås får 2 + tack vare denna människa) Jönköping 10-5
16. Missade nästan halva av Oskar Linnros för att ta sig till bussen, Jönköping 11 -5
...
Låt oss bara hoppas nu att inte alla Boråsare flyttar till Jönköping
Mina Borås kompanjoner Rebecca o Lizette
Jag och min rosa klubba
Han började med Debut och gjorde de få minuterna så otroligt värda
Skratta inte åt mitt namn på bilderna har inte lärt mig programmet än (nej jag pratar inte om paint) utan om seashore

Kommentarer
Postat av: liz

fan jag tänkte ju göra en sådan lista på min blogg! XD nu kan jag ju inte göra de utan att jag härmar dig ;)

ahhaha älskar dina paint namntäckningar XD (Y)

2010-10-03 @ 18:39:14
URL: http://synsmanintefinnsmaninte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0