Harry Potter Premiär med magimeny

Jag var 5 år när boken kom ut och 18 när filmserien slutar
Den sista boken är väl världens bästa bok. Minns att jag läste ut den på två dagar.
Igår tog jag Becca, Emma och våra magimenyer och satte oss inne i salongen för att titta på början av slutet.
Måste säga att jag saknade en scen i början som tog tag i en, en lång sen vid ett middagsbord fick mig inte att bli skakad av excitment.
Filmen blev bättre mot mitten, men måste ju ha i åtanke att det är en halv bok, så den stora händelsen kommer ju inte med i filmen.
Självklart var filmen bra, tro inget annat! HP är ju faktiskt några av de får böcker som faktiskt blir sjukt bra filmer!
Kan till och med lova lite naket i filmen, det vill du ju inte missa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0