Saker man lär sig på senare dagar

* Jag har aldrig fattat spelet memory hade en mening med sitt namn. Har alltid tänkt, ja man måste verkligen ha bra minne för det spelet och sen bara klickar det i huvet. Det heter ju MINNE
...
* Sen har jag alltid trott att Alice i Underlandet, betydde att Alice var i ett land under själva marken. Men sen fick jag reda på att det hette Wonderland, och att det va under som i mirakel
...
* Okej detta var ett tag sen. Men ni vet hur man tänker "vilket geni som gett alla pokémon så coola namn". Men sen visar det sig att de typ bara vänt ordet bak och fram. Typ som ekans (en orm) heter snake baklänges. Jag menar, de förtjänade aldrig mina hyllningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0