Popadelica tvåtusentio

(ursäkta sen uppdatering)
Festivalen jönköpingsbor suktar efter, japp jag var där lördags. Och ja jag kände bara till 3 av banden. Så vad gjorde jag där då, kan man fråga sig?
Ja, jag träffade Timo Räisänen, och mina kära små textelever, dansade, blev dissad av Salem Al Fakir, gungade i en hjärtformad gunga, fick upp ögonen för Bye Bye Bicycle, såg en snygg dansk i The Kissaway Trail och njöt till slut av musiken från The Sounds.
Världens finaste gunga
Ida och jag. Och vem är han? Ja Timo, hört om honom?
dagens snyggning åt vänster från the Kissaway Trail
de mest charmerande bilderna
Längst fram på något band
Ida, Jag, Riam och Lizette
(alla är Lizettes bilder)

Kommentarer
Postat av: Liz

du skulle ju ha länkat mig också! för de är faktiskt mina bilder! C= sur ;)

2010-05-04 @ 23:47:21
URL: http://fotogumman.bloggspace.se
Postat av: Melina

då gör jag det sen

2010-05-05 @ 07:05:41
URL: http://melinasnotebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0