E to the S

Hemma från England igen, om jag bar min mood-ring som jag köpte där skulle den definitivt vara grön vilket tyder mixed emotions.
Igårkväll befann jag mig på Venuee,hade mitt allra sista disco och jag och Sofia dansade Beat It på scenen innan vi begav oss mot stranden för allra sista gången.
Jag sa hej då till vännerna som skulle till Stockholm och Köpenhamn, danskarna och spanjorerna men det var inte förräns imorse när Annika lämnade huset och Elphinstone som jag insåg vad som pågick. Jag konstaterade för henne att jag kände mig som en grop, utan innehåll. och när jag fick vännernas sms som jag brast ut i tårar själv där inne på sovrummet.
Mer än tolv timmar senare befinner jag mig i tv-soffan hemma i Jönköping tittar lite halvt på Wickerman och allt känns som vanligt igen.
Känner mig otroligt lycklig denna sommaren, dansprojektet och språkresan har gjort det till den bästa sommaren på länge.
Nu återstår 3 veckor av mitt allra sista sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0