Älskling jag är hemma nu

Kom hem igår kväll efter 2 veckor i stockholm!
Jag och Fanny inne på biosalong Saga för att se Svinalängorna.
Precis innan stötte vi på Kungen och Drottningen som skulle till Nobelfesten.
På lördagen kom Amanda ner till Stockholm och höll mig sällskap, så vi gick en tur på en stan, sen
mötte upp fanny för att åka till Balettakademin och för att titta på Sofias dansföreställning.
Och ungefär då small det till på drottninggatan/Olof Palme
Efter många om och men hittade jag min älskling
Pricken över I
sista kvällen hos Fanny, chockladmousse och Love Actually
Vecka 2, sista kvällen hos Sofia och Stockholm
Jag och Sofia gick ut och åt på torsdagskvällen på Michelangelo i Gamla Stan.
Samma ställe som bl.a Snabba Cash skådespelarna har suttit och ätit.
Sen tog vi en sväng till Sten Sture, en gammal fängelsehåla eller nåt om jag minns rätt och fikade.
Skulle egentligen blivit en tripp till Sundbyberg denna torsdag men det sägs ju:
"Sundyberg ser man sedan dör man"
Här har ni det som inte hade någonting med praktiken att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0